2025 жылғы 17 наурызда Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының "Қарасу ауданының білім бөлімінің Шолақаша жалпы білім беретін мектебі" КММ-де "функционалдық сауаттылық: теориядан табысты практикаға" атты аудандық интерактивті алаң өтті.
Мақсаты: функционалдық сауаттылықты қалыптастыру арқылы білім алушылардың оқу жетістіктерін арттыруға ықпал ететін жаңа тәсілдерді игеру.
Мақсатқа жеткен сабақтар. Оқушылар өткізілген барлық сабақтарда белсенді болды. Тапсырмалардың түрлері сауатты таңдалады және Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарына сәйкес келеді, олар жеке, танымдық, коммуникативті дағдылар мен дағдыларды дамытуға бағытталған. Мұғалімдер оқытудың белсенді формалары мен әдістерін қолданды. Бағалау принциптері қолданылды – "мадақтау", "жігерлендіру" және мұғалімдердің қолдауы, формативті бағалау. Сабақта оқушылар жетекші рөл атқарады-сабақтың басты қатысушылары ретінде. Осы тақырыптарды зерттеу мотивациясы келесі әдістермен жүзеге асырылады:
а) проблемалық жағдай танымдық қажеттілікті тудырады;
б) топтық жұмыс;
в) оқу материалын баяндаудың көңілділігі;
г) шығармашылық атмосфераны құру.
Оқушылар мұғалімдермен бірге Сабақтың мақсаты мен проблемасын, мәселені шешу жолдарын анықтап, сабақтағы өз қызметіне баға берді. Заманауи технологиялар қолданылды: проблемалық оқыту технологиясы; ынтымақтастық технологиясы; Денсаулық сақтау технологиясы; "сыни ойлауды"дамыту технологиясы.
Сабақтың материалдары ғылыми тұрғыдан қамтылған, білім алушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес, бағдарламаға сәйкес келеді.
Сабақтарда студенттердің өмірлік тәжірибесі, теорияның практикамен байланысы қолданылды.
Сабақ барысында бастауыш сынып мұғалімдері А.Д. Бекенова мен О. М. Спицынаның арасында "БІРТҰТАС ТӘРБИЕ"тәрбие бағдарламасының бағдарламасына сәйкес қазақтың ұлттық ойындары өткізілді.
Қорытынды: бастауыш мектептегі ашық сабақтар функционалдық сауаттылықты дамытуда маңызды рөл атқарады. Олар оқуды практикалық етеді және балаларға күнделікті өмірде қажетті негізгі дағдыларды үйренуге көмектеседі.
Жүргізілген зерттеулердің нәтижелері бойынша алынған тәжірибенің практикалық маңыздылығы, оның өзектілігі, аудан педагогтарының, аудандық интерактивті алаңға қатысушылардың алған білімдерін өмірде және кәсіби қызметте пайдалануға дайындығы туралы көптеген оң пікірлер айтылды.